از دکتر بپرسید

• تصویر کاربر هادی شنبه ۲۱ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 217 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۱ تیر ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام حتما چک کنید و به پزشک معالج مراجعه کنید
  • تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۱۲ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 238 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر همسرم عمل پروستاکتوی انجام داده بعد از جراحی گرید ۸هست چه درمانی براش مناسبه
      سلام، حتما جهت ادامه درمان به پزشک معالج مراجعه کنید
  • تصویر کاربر هادی پنجشنبه ۱۲ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 250 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    در ضمن دو روز قبل از تست psa به خاطر تنگی مجرا دیلاتاسیون انجام دادند ممکنه رو عدد psa تاثیر بذاره ؟
    ممنون از شما
      سلام خیر، برطرف شدن تنگی مجرا ارتباطی به PSAندارد
  • تصویر کاربر کاوه پنجشنبه ۱۲ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 274 مشاهده پرسش
    سلام من مطالب و کامنت ها رو خوندم و به شدت نگران شدم پدرم 73 ساله هستن و چند وقتی هست که کمردرد و زانو درد شدید دارن و و در ناحیه کلیه و لگن هم احساس درد دارن و بزرگی پروستات هم دارن آیا این علائم می تونه نشانه سرطان باشه؟
      سلام، باید آزمایشPSA و سونو انجام بشه
  • تصویر کاربر سعید جمعه ۳۰ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 237 مشاهده پرسش
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام توصیه به عمل میشه جهت هماهنگی و اخذ نوبت با شماره های زیر تماس بگیرید ۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴ ۰۲۱۷۱۰۶۲۳۵۰ ۰۹۳۵۱۱۴۲۰۸۰
  • تصویر کاربر سمانه شنبه ۲۴ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 216 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و احترام
    بعد تزریق زومتا خیلی بدن درد شدید داشتن که با گذشت دو سه روز بهتر شدن تا ماه بعد تزریق کنن . علت اینکه زومتا تجویز شده چی میتونه باشه یعنی متاستاز داده که این دارو تجویز شده ممنون میشم کمکمون کنید و به سوالمون پاسخ بدید متاسفانه پزشک خودشون به ما جواب نمیدن تا از نگرانی در بیایم . ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۴ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)
      متاسفانه متاستاز داده.و این درمان ها درمان کننده کمکی هستند و درمان قطعی نیستن
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۲۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 275 مشاهده پرسش
    دکتر جان درود بر شما خسته نباشید
    آیا خود ارضایی خطر ابتلا به سر طان پروستات را در فرد جوان در آینده کاهش می دهد
      سلام خیر ثابت نشده
  • تصویر کاربر یاسین دوشنبه ۲۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 239 مشاهده پرسش
      سلام سونوگرافی کلیه ها و مثانه و پروستات انجام بدید و مراجعه کنید
  • تصویر کاربر علی جمعه ۳۰ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 260 مشاهده پرسش
    با سلام.بنده سونوگرافی پروستات انجام دادم و حجم ان 18سی سی و اکوی هتروژن پروستات نشان داده است.ایا این هتروژن بودن پروستات نشانه سرطان است؟یا میتواند ناشی از التهاب باشد. ۲۷ سال سن دارم.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام سرطان برای شما مطرح نیست
  • تصویر کاربر بانو دوشنبه ۲۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 315 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر بابام سرطان پروستات داره شیمی درمانی میکنه .تا قبل کرونا خوب بود الان که ی مدت واسه کرونا نرفت دوباره حالش بد شد میشه عمل بکنه و خوب بشه سنشم ۸۱سالشه
      سلام شیمی درمانی رو ادامه بدن

بیماران عزیز می توانند سوالات خود را طریق این صفحه پرسیده و دکتر پاسخ سوال شما را به زودی ارسال خواهد کرد.

قوانین پرسش از دکتر :

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.

2-پاسخ ها کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.

4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری  را یادداشت نمائید.

به راحتی از طریق تلگرام، سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

کلیک کنید